Mårbackapelargon.

Hösten står för dörren och det känns i luften. Det har blivit märkbart mörkare på kvällen och morgonen.
På balkongen blommar det, men mina atlasblommor drog på sej ohyra, och sen regnade dom sönder. Så dom är ett minne blott.
Min balkong är svår för vissa blommor då den är varm när solen står på. Det hjälper liksom inte att vattna det blir för varmt ändå.
Men mina pelargoner trivs. Min lila häng blommar och är jättefin. Så gör också min mårbacka.
 
 
 
 
Och mitt i mårbackan har det sått sej en liten pensee som tittade fram och överraskade!
 
Så kan det bli!
                                              See you     LIN

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka vackra pelargoner!!

2014-08-13 @ 07:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0