Frostknaster under skorna.

I dag var det fruset, men inte vitt och gnistrande utan bara som knaster under skorna.
Men skogen är ändå alltid vacker och väldoftande. Det var halt och då är det bättre att gå en runda i skogen.
 
 
Solen var på väg upp över trädtopparna och det var så skönt idag.
 
 
 
Träffade en gammal bekant som jag inte sett på hela sommaren, så vi stod och pratade en stund. Alltid trevligt!
 
Granen är på plats här inne och den ska kläs idag.
Kattungarna tyckte det var toppen!!!! Jippie ett träd att klättra i! Har en plastgran men den tåler ju inte hur mycket som helst, och ett tag där så trodde jag att det aldrig skulle bli gran av den igen.
Men jag lyckades rätta till den så vi kunde sätta ljusen i , drömmprinsen och jag. Men idag ska jag sätta i kulor och glitter så den blir riktigt fin. Hoppas att kattungarna kan låta bli den. Har fått stänga dörren och det är ju lite bökigt.
Men dom kan inte låta bli någonting och är med överallt. Morris är mycket intresserad av vatten och är gärna med på toaletten. Helt naturligt klart att dom busar och jag känner att det hade varit bra om jag kunde släppt ut dom! Men det går ju inte så länge jag bor här.
 
 
 
Så kan det bli! 
                                            See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0