Vitt vitt vitt!

Idag var hela skogen vit! 
Det är så vackert när snön klär in granarna. Och är man först ut i skogen så kan man spåra också.  Då ser jag allt det som Molly luktar. Spännande! 
Det är harar, kaniner, rådjur, räven, älg och lite fåglar som man kan se spår av.
Rådjuren ser vi ibland och räven har vi också sett. Älg har jag aldrig sett men det har andra som jag brukar prata med. Ja och en och annan hare förstås och så illern som vi såg en dag.
Idag var det riktigt busväder och snön fastnade på Mollys ben så vi kunde inte gå så långt.
Så här såg det ut i skogen idag.
 
 
Blev lite mörkt för blixten tog inte.
 
 
 
 
När vi kom hem var min lilla tös så våt och benen fulla med snö som satt fast. Då får man gå i duschen!
 
 
Kisen kom och inspekterade Molly!
 
Härligt att komma ut ändå och Molly tycker det är roligt med snön. Blir en ny tur i eftermiddag!
 
Så kan det bli!
                                        See you              LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0