Högsommarvärme och drömprins.

Vilket fantastiskt väder vi har!  Till glädje för alla semesterfirare.
Molly ( och andra hundar med för den delen ) tycker inte det är någon glädje dock!
Första året jag hade henne och det blev sommar och varmt så var jag helt övertygad om att hon var dödssjuk. Trodde det var något fel på hjärtat. Men jag har lärt mej att det är värmen som påverkar henne så.
Så en lång promenad på morgonen medan det är någorlunda svalt och sen blir det bara ut och göra vad man ska.
Det går inte att tvinga henne heller för hon bara sätter sej ner och vägrar gå.
 
Har haft besök av barn och barnbarn i helgen. 
Underbart härligt som vanligt och vi var vid sjön och badade och lekte i sanden. Men det var nästan för varmt, man orkade knappt röra sej.
 
Och sen har ju drömprinsen kommit in i mitt liv!! Honom har jag letat efter i hela mitt liv och nu har jag äntligen hittat honom.Känns så härligt och fast man är i denna åldern så är det precis som när man var arton och förälskad!
Fast nu är det mer allvar. Stabilare. Men känslorna är dom samma. Ja det skulle alla människor uppleva någon gång. För tyvärr är det nog så att inte alla får göra det och inte alla  hittar sin stora kärlek.
Det finns alldeles för många ensamma där ute som inte vill vara ensamma.
Många inrättar sitt liv efter det men allför många kan aldrig slå sej till ro med det.Förblir bittra och deprimerade.
Ja det är tragiskt.
 
Ha en härlig dag i solen och grattis till alla er som har semester!!
 
Så kan det bli!
                                      See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0