Sensommarmörker.

Ja redan nu märker man att det blir tidigare mörkt.
Vi har haft en fantastisk sommar med mycket värme till glädje för alla som har semester.
Själv älskar jag hösten och ser fram emot den.  Fast jag inte tycker om denna värmen så kan jag tycka det är skönt att man kan gå ut som man står och går utan en massa extrakläder på.
Solen och ljuset längtar man ju efter hela den mörka årstiden. Så klaga ska man inte!
På min balkong har jag det fint nu med alla mina blommor.
 
Mina atlasblommor som äntligen slog ut!
 
Isbegonier och hänglobelia.
 
Liten mårbacka pelargon.
 
Vacker ros!
 
 
Min balkong är min stolhet och njutning. Men den nye mannen jag träffar har trädgård så den ser jag fram emot att få sätta tänderna i!
 
Så kan det bli!
                                                   See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0