Operation och fläderblom.

Nu när vi inte går i skogen mer på morgonpromenaden så blir det ju cykelstigar och ner i byn.
Men det är lika skönt varje morgon ( om det inte regnar förstås! ) att komma ut och det doftar lika härligt här som i skogen. 
Syrenerna har blommat över och det gick så snabbt så man hann knappt märka att dom blommade, liljekonvaljerna likaså. Men nu kommer flädern och det finns väl ingen underbarare doft än en blommande fläderbuske!!
Man går förbi alla villaträdgårdar och njuter av alla blommor och alla blommande buskar, ja det är en underbar tid på året.
Sen är det fåglarna! Dom har ju ungar nu och den ljuvliga fågelsången i våras har bytats ut mot en annan sorts kvitter dock lika ljuvlig! 
Och visst är det härligt att se när ungarna är flygfärdiga och föräldrarna är med och matar och tjatar och tjattrar!!
Ja det är något att se fram emot.
 
Hade den stora förmånen att få ta hand om min dotter en dag som var nyopererad. Hon mådde mycket dåligt men fick inte ligga kvar på sjukhuset. Så för att hon skulle få vila en dag till fick hon vara hemma hos mej.
Hennes sambo och barnen kom och hämtade henne så vi firade Sveriges nationaldag ihop! Drack kaffe och åt kakor och glass och hade en mysig stund!
 
Nu är det pingsthelg och jag önskar er en trevlig sådan!
 
Så kan det bli!
                                               See you     LIN

Kommentarer
Postat av: nina

Stort tack mamma för att jag kunde vila upp mig hos dig. <3

Svar: Det var så roligt att jag fick rå om dej alldeles själv!
Lin

2014-06-10 @ 08:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0