Problem med bildprogrammet.

Min hårddisk kraschade och sen har jag inte fått rätt på mitt bildprogram.
Jag älskar att fotografera när jag är ute och går men nu kan jag inte sätta ut dom på bloggen för något har hängt upp sej. Sonen visste inte vad han skulle göra, men det är så irriterande så jag måste säga till honom igen att något måste göras!!
Jag har tappat inspirationen att skriva bara för detsamma och det känns inte bra.
Men i alla fall så har vi haft underbart sommarväder nu några dagar och jasminen och flädern blommar och doftar ljuvligt.  Nyklippt gräs är också en favoritdoft, och det får vi njuta av hela sommaren.
 
Bilen är inlämnad på lagning och det känns lite nervöst när man inte vet vad det är och vad det kommer att kosta.
Dessutom ska den besiktigas på måndag och det är bland det värsta jag vet.
Men dess för innan ska jag träffa barnbarnen och det är alltid så trevligt. Det är liksom det som håller en på fötter.
Dagarna går fruktansvärt fort och snart är det midsommar och folk har semester.
 
Njuter av det fina vädret gör Molly och jag och varje dag sitter vi och pratar med grannen en stund och Molly får ligga i gräset vilken hon tycker är härligt. Så ligger hon där och spanar på grannarna och barnen som leker. Jag hoppas vi får en lång skön sommar!
Har ju slingor i håret och dom får man vara rädd om så dom inte bleks.Har resulterat i en ny solhatt, blommig sådan, sydd av ett par byxor.Återbruk på hög nivå!
 
Så kan det bli!
                                          See you     LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0