Rosor och fuchsia.

Nu har äntligen mitt bildprogram blivit fixat av min duktige och snälle son!
Så nu kan jag visa hur fint jag har på balkongen. Där blommar det verkligen och penseerna hänger med än men nu börjar dom att bli lite raftiga. 
 
 
 
Mina rosor som är en vanlig krukros köpt på ICA, blommar med så stora blommor så jag fick ha stöd till hjälp.
 
 
Fuchsian är så underbart vacker med stora blomklasar.
 
 
 
Krukrosen har övervintrat ute på balkongen och fuchsian inne i fönsterkarmen. Inte konstigt man är stolt!
Salladen jag sådde är snart uppäten och ny är på gång. 
 
Så kan det bli!
                                                         See you      LIN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0