Busiga kattungar och tom balkong.

Nu har jag tömt på balkongen. Slängt ut alla balkonglådor.Rensat bland löven.
Men oj vad tomt det blev! Tog in den sista rosknoppen. Kan lika bra stå på köksbordet för snart fryser det kanske.
 
 
 
Kattungarna är jättebusiga!! Dom är överallt!!
På diskbänken, på borden, i gardinerna, i soffan, på fönsterbrädan ....you name it!
Men favoritplatsen är ändå bland skorna.
 
 
Men framförallt så är dom jättegulliga och snälla. Säger jag till dom så lyder dom ( nästan ) och dom vet vad dom heter så när jag kallar så kommer dom. ( om dom vill )
Ligga i soffan med mej och Molly och Kisen är också en favorit.
Så behöver du något att sysselsätta dej med så skaffa två kattungar! Jag försäkrar att du kommer att ha fullt upp!
 
Så kan det bli!
                                            See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0