Hösten närmar sej!

Det har varit väldigt dimmigt tidigt på mornarna. När vi kom ut i skogen var det fortfarande mycket vått och innan vi gått rundan klart så var vi ordentligt våta, Molly och jag.
Men så gott det luktade!  Kryddigt, ( vet inte vad det är som luktar så ) och svampigt och av mossa! En njutning är det att gå i skogen nu, inte bara doften utan också vackra färger.
Många av björkarna har tappat sina blad men inte alla.Några av träden håller på att skifta i färg men somliga är fortfarande gröna.
 
 
 
När man kommer ut i skogen på morgonen så hänger vattendropparna kvar på träd och buskar.
 
 
 
Min gamla katt Kisen har nu accepterat kattungarna fullt ut, och kan ligga i soffan tillsammans med dom.
Dom är pigga och glada och busiga. Molly blev adopterad av dom som mamma, och hon tog uppgiften på största allvar. Det är dock inte alltid hon är årets mamma, för hon kan mycket väl både trampa på dom och lägga sej på dom!  Men jag tycker hon är duktig och snäll, för man måste tänka på att hon är gammal.
 
 
Kisen med Morris och Maya.
 
På lördag ska jag umgås med barn och barnbarn så det ska bli kul! 
Trevlig helg!
 
Så kan det bli!
                                               See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0