Kattungarna växer.

Träden har gulnat.
Men jag tycker inte det är sådan färgprakt som det brukar vara. Här har träden bara gulnat. Inget mer.
Kanske för det varit så varmt.
Men på min balkong dröjer sej några blommor kvar.
Rosen som blommar för tredje gången med stora vita rosor. En självsådd petunia ( och hur det gick till förstår jag inte. Hur den hamnade där! ) och en självsådd tagetes lyser fortfarande upp. Och så mina isbegonier förstås! Duktiga till att blomma och tåliga även om dom fäller mycket så är dom så fina.
 
 
 
 
 
Kattungarna växer och frodas och är jättebusiga!
Lilla Maya trillade ner och slog sej riktigt ordentligt, och jag trodde inte hon skulle överleva. Så illa var det det.
Men hon har hämtat sej och är precis som vanligt. Hon hade väl änglavakt.
Här ligger dom med sin mamma Molly i soffan.
 
 
Så kan det bli!
                                         See you      LIN
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack!
Lin

2014-10-24 @ 07:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0