Snorig katt med snuva.

I morse bet kölden i näsan.
Det var minus i natt och frost i gräset och på bilrutor.
I förrgår var det sommarvarmt.
Gick i bokskogen som hade klätt sej i finaste höstkostymen!
 
 
 
Underbart härlig tur genom en vacker skog.
 
Idag gick vi genom björkskogen som var näst intill kal. Det höga gräset var vitt av frost och såg ut som dansande älvor.
 
 
 
Varje gång jag träffar barnbarnen så blir jag sjuk. Infekterad. Ont i halsen och snuvig. Inget att göra åt, bara ett virus och absolut inget fel på mitt imunförsvar! Säger dom på vårdcentralen. Men börjar bli lite jobbigt faktiskt.
Nu känns det ju så att jag vill inte träffa mina barnbarn. Denna sista gång tog det tre veckor innan jag kände mej som en människa igen. Så här kan jag inte ha det och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Inte nog med det för det tycks som om jag har smittat Kisen också.
Han nyser och snorar och det är inget trevligt alls. Vi får väl se hur det går. Hoppas han blir fortare frisk än jag.
 
Så kan det bli!
                                                See you     LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0