Kattungar och blommor till vintervila.

Häromdagen varnades för frost så jag tänkte det var dags att flytta in blommorna från balkongen för vintervila. Dom som inte kan stå ute i vinter. Så det blev mina pelargoner, en liten förskrämd hortensia som får en chans till och så min fuchsia som var alldeles översållad med blommor!
 
 
Så full med blommor och knoppar, men jag vet av erfarenhet att fast den står svalt i mitt sovrum så kommer den att tappa det mesta av blommorna.
Inte mycket att göra åt, den får stå inne tills nästa säsong.
Men det blev tomt på balkongen så jag köpte en ljungplanta och pyntade till lite.
 
 
Kattungarna växer och busar! Men dom sover också mycket.
 
 
Men dom är så goa och duktiga och går i lådan. Det är härligt med såna små kissar!
 
Så kan det bli!
                                      See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0