Ljuva höstdofter.

Hösten är sakta på väg in.  Bladen börjar ändra färg på träden så sakta, och luften är hög, klar och lite kylig på morgonen. Det doftar höst, och den doften går inte att beskriva, bara att det känns så på hösten.
På balkongen är det en desperat blomning, och snart måste man ta in alla blommor som inte kan stå ute i vinter.
Jag tycker det är synd när dom blommar så fint, för jag vet att när dom kommer inomhus så tappar dom sina blommor och blad.
 
Min Fuchsia är så full med blommor!
 
En liten Petunia som hade smygsått sej och helt plötsligt blommade!
 
Och sist men inte minst min Sköldpaddsört som inte blommar förrän nu!
 
Så mycket njutande på balkongen har det nu inte blivit i år på grund av grannarnas rökande. Något att tänka på för alla rökare. Ni går ut på balkongen för ni inte vill ha rök i lägenheten. Men grannen vill inte heller ha in er rök i lägenheten! Allrahelst när man inte rökar själv. Nej det är ett ofog och skulle vara förbjudet!!
Det är inte klokt, när man tänker efter, att grannen ska bestämma när du kan vara på din balkong eller ha balkongdörren öppen. 
 
Små kattungarna mår bättre och är pigga och glada och växer och busar! Det finns inget ljuvligare än små kattungar! Man skulle kunna ha huset fullt!
Nej ärligt talat så räcker det med dom här två, men härliga är dom!
 
Så kan det bli!
                                           See you       LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0