Kaos på hatthyllan.

Hade gjort så fint på hatthyllan och plockat undan allt vintrigt.
Men så slog det till igen och blev kallt. Det var bara att plocka fram det igen! Suck!
 
Men vitsippor och gulsippor blommar, träden slår ut, buskar och vissa träd blommar och grönt börjar det bli så nog är det vår alltid!!  
Och så är det valborg på torsdag. Ett stort vårtecken, men kallt brukar det vara. 
När jag var liten klädde man sej i vårkläder på första maj, men det är väl inte att tänka på i år.
Första maj skulle man också ut på första motorcykelrundan.Frös gjorde man. Fy vad man frös!!!
 
I år ska jag faktiskt iväg och titta på majbål för första gången på länge. Ska bli kul, ska träffa alla mina blivande grannar och min dotter med familj. Jag ska ju flytta dit lite senare i år.
Men det blir trevligt, det grillas och dricks kaffe och barnen har ett eget litet bål.
Det gäller bara att klä sej ordentligt så man inte står och fryser.
Jag önskar alla en trevlig Valborg!
 
Så kan det bli!
                                                  See you     LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0