Skogsmys.

Det var så mysigt i skogen idag.  Solen sken och fåglarna kvittrade och både vitsippor och tussilago slår ut nu.
Det var lätt fruset på marken så man slapp klafsa omkring i sörjan.
Det är ingen lätt årstid nu med snö, regn, frost och sol omvartannat.
På min balkong blommar mina penseer.
 
Eller vad sägs om en för mej ny sort som är krusig? Ska bli spännande att se hur den blir.
 
Och den intensivt röda som är så vacker!
 
Påskpynt har jag inget i år men mina små ljusstakar för värmeljus med påskägg på får vara framme.
 
 
 
                                             GLAD PÅSK!
 
Så kan det bli!   
                                          See you      LIN
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0