Grått grått grått!

Grått och trist är det varje dag, tom. skogen är grå och tråkig. 
En och en halv solig dag har vi haft i år.   Det räcker inte på långa vägar.
Inget att göra åt, bara att vänta ut den här tråkiga vintern.
Men snödropparna blommar i alla fall så något hopp finns det ju.
 
Annars har det varit kalas för barnbarnet som blev fyra. En riktig liten prinsessa är hon och naturligtvis fick hon en prinsessklänning!  Tårtan var av prinsessmodell, så visst blev hon firad ordentligt!
 
Min dotter gifte sej igår med sin sambo, så det har varit mycket trevligt denna månad. Dom gifte sej i Sälen i samma kyrka som deras barn är döpta i, och det var bara deras familj med. Ingen visste om något, det kom som en riktig överraskning.
 
Alla Hjärtans Dag firades med middag ute och så fick jag rosor! En mysig dag hade vi.
 
Kattungarna är vildare än någonsin.  Ingenting får vara ifred, mattorna ligger aldrig där dom ska, dukar på bordet kan jag bara glömma, krukväxterna står nu enbart i ett rum ( mitt sovrum som är kattfritt ) så min så trivsamma ordentliga lägenhet går numera inte att känna igen. Suck.
Man får väl hoppas att dom lugnar sej.
 
Ja det här vädret påverkar oss alla. Man känner sig aldrig riktig pigg tycker jag. Nä nu längtar vi efter SOL!!!
 
Så kan det bli!
                                                  See you      LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0