Livets mening.

På radion pratade dom om vad det var för mening med livet. Ja det är det ju många som undrar!
Men så var det någon klok människa som menade att man skulle ge livet mening!!
Och det måste man ju hålla med om!
 
Här är det en som verkligen tar tillfälle i akt med att ge livet en mening genom att njuta.
 
 
Att ha det fint med blommor runt om mej ger mitt liv en mening och en njutning.
 
Mina penseer är så vackra nu och syrenen som doftar så gott är också en glädje. Underbart att ha tillgång till detta varje dag.
 
 
Att pyssla om mina djur är också något som ger mitt liv en mening. Mina barn och barnbarn hör också dit.
Alla har vi olika sätt hitta livsgnistan!
 
Så kan det bli!
                                                   See you         LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0