Februarisnö.

Fick ett mejl häromdagen där det stod att jag inte hade skrivit i min blogg på länge och att jag hade 39 st följare som gärna ville läsa mer.
Hahahaha nja det är knappast troligt, men jag vet att min son läser vad jag skriver. 
Har väl inte känt mej så inspirerad, men idag sken solen, det hade snöat i natt och det gnistrade och glimmade när vi gick Molly och jag. Det var också ganska många minusgrader och det frös under tassarna på henne. Så det blev en kortare runda idag inte mindre härlig för det.
Får ju skicka med en vintrig bild från trädgården.
 
 
Så kan det bli!
                                            See you     LIN

Kommentarer
Postat av: martin

Helt rätt! Jag kollar varje dag ifall du har skrivit! Fin bild.

2018-02-23 @ 09:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0