Och så kom vintern. I april.

Det är konstigt för så fort jag hade planterat mina älskade penseer så blev det kallt. Det fryser varje natt och på dagarna är det också kallt och blåsigt. Det känns så bistert så man tycker det är kallare nu än det var i vintras.
Penseerna klarar ju minus men jag ser på dom att det är för bra nu. Dom vill inte riktigt. Ja nu är det snart påsk ( jag brukar alltid ha penseer till påsk ) så det återstår att se hur mycket dom klarar.
 
Visst är dom umderbara med sina små rara ansikten.
 
 
 
Min katt kisen blev sjuk och dog. Så nu är det bara vi flickor kvar i hushållet.
 
 
Det är som det är och ingen lever för evigt. Han blev 14 år.
 
Så kan det bli!
                                             See you        LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0